Sorry inaktiv igen!

Skepp Ohoj Bloggen!
 
Nu vet jag att jag varit tyst i några dagar igen och jag ber om ursäkt för det ^^ Har varit en hel del nu faktiskt. Henrik och Lily har varit nere i Göteborg på semester medans jag jobbat och jobbat och när de komma hem innan jag skulle åka iväg så passade jag på att vara så mycket som jag kunde med Lily och därför har jag inte redigerat min vlogg jag gjorde på midsommar dagen eller uppdaterat bloggen så mycket.
 
Jag kan säga såhär, detta var första gången jag var ifrån Lily såhär länge någonsing, det är tufft :(
 
Men hur som haver. Jag tar alltid igen all tid när jag är ledig och får spendera tid med Lily <3 Det är tur att man kan köra videosamtal och skicka kort med dagens teknologi!
 
Så vad gör alla en måndag som denna då? :)
 
- Over and Out -

Kommentera inlägget här :