Skolan!!

Skepp Ohoj Bloggen!
 
Hur är allt med er då? Här rullar allt framåt. Skolan har börjat, jag jobbar knappt, resursarna ringer inget och ikväll får jag mest troligt hem Lily ett dygn. <3
 
Men jag blev ju i princip erbjuden ett vikariat på hemtjänsten på 75% så jag gick till studievägledaren för att gå resterande av utbildningen på distans då, men så fick jag inget vikariat och har inte hoppat in nå extra och jobbat heller, så jag gick i går för att prata med studievägledaren igen för att se om jag kunde få hoppa in i klassen igen och få fortsätta gå med dem. Får vi hållarna tummarna för mig nu då.
 
Ja hon sa att hon inte trodde att det skulle vara något problem och att hon skulle höra av sig till mig annars, så jag hoppas innerligt att detta ska gå vägen nu!
 
Håll tummarna för mig nu vänner <3
 
 
 
- Over and Out -

Kommentera inlägget här :