Kpop

Jag är en sucker för kpop ^^ Men när de kommer till pojkband som tex One Direction blir de blä. Jag gillar inte deras musik, vissa texter kanske är bra och så, men jag gillar inte deras smör smör låtar. Sådana låtar har jag väldigt mycket svårt för ^^
 
Men just nu är jag inne i en kpop period igen ^^ Lyssnar på mina favorit låtar om och om igen ^^ Vet inte i hur många dagar per veckor jag somnat med vissa kpop låtar på hjärnan och när jag vaknar för att gå på toa på nätterna så när jag lägger mig igen så fortsätter jag att ha samma låt på hjärnan xD Det är dock ganska frustrerande ibland när man är himla trött och inte kan texterna ^^'
 
~**~
 
Imorn ska jag spendera en hel dag i stan men min bästa vän Emelie. VI har inte träffats på ett tag så ska bli trevligt att ses. :) Har en massa att prata om plus att hon inte sett magen på ett tag så blir roligt och se hennes reaktion på hur stor min mage blivit xD Hon ville jul shoppa men har inga peninga så shoppingen får hon stå för. :)
 
~**~
 
Nu ikväll så var mamma och Lars hit också. Fick en massa julsaker som jag haft hemma hos henne så nu står faktiskt en jultomte i köksfönstret och i det andra fönstret i köket har vi en julstake upp :D Sen satte Lars upp min julstjärnelampa i fönstret i vardagsrummet så nu har vi lite mer ljus här inne som i köket - skönt för det är himla mörkt här annars då vi lider brist på lampor orz. Mamma var även snäll och hjälpte mig med maten, hon tyckte att jag mest bara skulle sitta still och ta de lugnt min gullmamma <3 Lars tror att Lillis kommer titta ut tidigare eller snart om någon vecka eller så. Jag skulle inte alls klaga om hon ville titta ut om en vecka <3 Jag längtar fruktansvärt mycket efter henne nu och Henrik sade även att han kunde sätta ihop skötbordet imorn. Lars skulle gjort det ikväll om han hade haft en insektsnyckel. (Om ni bara visste hur mycket vi har som inte är klart för hennes ankomst än D:
 
Saker som inte är klara (men som vi har):
- Skötbordet ihopsatt
- Vaggan färdigbäddad
- Bäbiskläder tvättade
- Bäbiskläder vikta i byrå
- Vaggan bredvid sängen
- ...
Säkert är de mer som jag glömt ^^
 
Nej nu ska jag avsluta detta fredagsinlägg så kanske vi hörs imorn. :)
 
 

Kommentera inlägget här :