Typiskt! D:

Skepp Ohoj alla där ute ^^

Jag ber så hemskt mycket om min inaktivitet här. Det tar ju faktiskt inte särskilt länge att skriva några rader men nu känner jag faktiskt att bloggkänslan börjar komma tillbaka :)
 
Jag fyllde 25 år förra söndagen och idag så har min faster och min farmor och deras varit här och firat mig. :) Det var riktigt trevligt. Lite små jobbigt att Lily hade så ont i magen först bara :( Men sen fick jag henne att somna och då gick det ju riktigt bra. :)
 
Fick kläder till Lily och pyjamaser :3 Sen så fick jag pengar så att jag kan gå till frisören (skulle fått ett presentkort men de krångla lite ^^) Så jag ser fram emot att få gå till frisören :) Det var ju en mycket bra present <3
 
Lily har blivit så sjukt stor nu alltså! Redan 4 månader och hon växer så det knakar verkligen! Ska ta mig i kragen och lägga upp en massa bilder snart också det lovar jag. :)
 
Nej måste säga att detta var allt för denna gången ^^ Ska verkligen skärpa mig och logga in oftare och blogga mer för jag vill ju det. :)
 

Kommentera inlägget här :