Nattningen gick bra *hoppas hoppas*

Jag väntar på att varmvattnet ska värmas upp så att man kan duscha ^^ Lily ligger uppe i sängen just nu och sover. Ammade hon tills hon somnade gullungen. Låg hon där med ena handen på bröstet och snuttade och sov. Det är som mysigt på något sätt tycker jag ändå.
 
Men nattningen ikväll tycker jag till trots gick ganska bra ändå. Hon var lite ledsen först men då tog jag upp hon och matade henne på flaska men det var för lite märkte jag. Hon blev sur när jag tog bort den tomma flaskan så då fick hon ligga vid bröstet istället och till slut somnade hon. Nu hoppas jag verkligen att hon ska sova hela natten eller i alla fall någorlunda. Det gör inte så mycket om hon vaknar upp om några timmar och vill äta men jag hoppas, hoppas verkligen att hon ska sova gott hela natten och inte vakna så mycket ^^ Hoppas på en god natts sömn. :)
 
Nej ni får sova så gott ni andra så hörs vi imorn :)

Kommentera inlägget här :