Nytt mål!

Jag skrev ju tidigare att jag skulle gå ner 18kg till nyår, men tänkte inte då på att vi redan är i oktober månad och dessutom snart i slutet av månaden så jag har gjort om mitt mål lite att jag ska gå ner till att börja med till 60kg till jul och sen därefter öka sporadiskt viktminskningen allt eftersom plus att jag idag har gått och nyst och de senaste dagarna tycker jag att jag varit lite extra täppt i näsan och snuvig. :/ Så jag hoppas innerligt att jag inte håller på att bli förkyld. Jag har varken tid, ork eller lust att vara sjuk IGEN!
 
Så mitt nya mål är att jag till jul/nyår ska gå ner till 60kg och sen när jag gjort de får vi se då! :)
 
Nuvarande vikt: 66,6kg!
Delmål 2: 65kg
Delmål 3: 60kg!
Kämpa Ellenore!! ;) Du klarar det där snygging! ;D
 

Kommentarer :

#1: Johanna

Vad bra att du ändrat mål. Hade faktiskt tänkt att skriva till dig att det inte är helt hälsosamt att gå ner så snabbt. Men 6 kilo på två månader är ju betydligt bättre :) har ungefär samma mål som du fast 10 kilo tyngre :p

Svar: okej. :) Jo, men kände att man måste ju vara realistisk också ^^ Du kommer klara de där 10kg toppen! ;)
Ellenore

skriven
#2: Vilja Lingonren

Grymt jobbat! :)

Svar: Tack :)
Ellenore

skriven

Kommentera inlägget här :