Sjuklingar!

Lily först har dragit på sig en redig jävla förkylning och nu har Henrik också blivit sjuk. Själv har jag lite snuva som alltid efter jag varit sjuk. 

Men ååååh! :( jag vill inte bli sjuk så snart efter förra förkylningen -_-' har ju precis kommit igång med promenader och lite träning igen! >_<

Lily ogillar Mollipect och nässprayen. Trots att hon blir mycket bättre efter hon fått det. 

Lily har ju sovit ganska bra de senaste veckorna tills i tisdags då förkylningen hennes bröt ut. Vaknat flera gånger. Gallskrikit som fan! :/ imorse vaknade hon vid fem och självklart var jag jätte trött. Jag fick henne att somna i babyskyddet strax innan halv åtta tror jag. Hon fick flaskan istället för gröt, men flaskan tog hon ju iaf. 

Ska på skolan några timmar idag, det behövs då jag knappt haft tid (eller okej gett mig tid) till att plugga denna vecka. Har blivit att jag prioriterat hemmet men ska jag klara av dessa kurser måste jag börja skärpa mig ordentligt!



Kommentera inlägget här :