ÄNTELIGEN färdig!!

OMG jag har suttit i princip hela dagen med att läsa färdigt de som skulle läsas i boken, gjort testa dig själv 3 och uppdrag 3 idag. Nu är jag helt slut på!
 
Sen blir jag ju också så fruktansvärt frustrerad också just för att man får se några kodexempel i studieguiden och några i boken, sen kommer uppgifter som behandlar lite av både ock, men inte hela så man vet ändå inte riktigt hur man bäst ska skriva koden och det blir jag lite frustrerad på. Sen att jag skrivit efter varje uppdrag att jag gärna tar emot hjälp från min lärare att han gärna får förklara uppgiften och hur den ska göras för mig och får inte svar på det.
 
Ett tips! Plugga inte via Hermods. Jag är i alla fall sjukt missnöjd med den hjälp jag inte får från läraren när jag behöver det. :/
 
Nu ska jag läsa ännu lite mer i hela boken och läsa igenom alla mina anteckningar för slutprovet som ska in den 14.e mars för den 20.e mars är denna kursen slut.
 
Man kanske skulle gjort ett inköp på arbetsboken... Kanske jag blir lite vettigare från den. :(

Kommentera inlägget här :