Resultat

Jah mätte mig nu idag för att se om de hade blivit någon skillnad och ja gillar resultatet! Nu ska jag bara träna bort hängmagen också. Har som mål att till sommaren ha tränat bort hängmagen! Just nu väger jag 65 och de pendlar alltid ett kilo upp eller ner, men ärligt talat bryr jag mig inte om jag i slutändan skulle väga 60 kg så länge jah tränat bort magen. :)

Ni ska få se vad mätresultatet blev!


Som ni ser så har de ju blivit en liten skillnad :D 

Jah tränade igår och jäklar vad träningsvärk jag har idag och jag älskar det! Håller på med en 30-days workout challenge som jag startade igår :) det känns riktigt bra! :)


Oktober -14 ja ska bli ännu mindre och få bort hängmagen! Det är mitt mål! :) nästa bild jag ska ta blir i april. Roligt med att se sen hur de blivit på ett år! :D

- Over and Out -

Kommentarer :

#1: Nina Appelblad

Alltså åh! Är så stolt över dig! Sjukt bra jobbat tjejen! <3

Svar: Tack vännen <3
Ellenore

skriven

Kommentera inlägget här :