Första inskolningsdagen och mer!

Lily var bara lite blyg för förskollärarna först, men det gick ju galant det här!
Vi kom dit vid nio och dom satte sig vid ett litet bord och skulle få mellanmål. Lily och Svea blev direkt vänner. Svea stog bredvid Lily och sade "bäbis, bäbis" till Lily vilket jag tyckte var jätte gulligt. Så följde Lily med Svea och Elsa in till hallen där de hade mer leksaker så låg Lily och Svea ner på en madrass och det var så gulligt att se. :)
 
Sen när timmen hade gått och vi skulle åka hem så blev Lily ledsen när vi tagit på henne jackan, hon försökte springa in till stora rummet igen och började gråta tills vi kom ut. Så himla gulligt! :)
 

Jag tränade idag och det var så skönt!! Jag fick samtal från chefen på Myrtengården och ska träffa henne på torsdag klockan 13:00 och jag ska jobba där första perioden av sommaren och på Sörgården andra perioden. Jag känner att jag har flyt nu och jag mår så jävla bra!
 
Imorn klockan 9 ska jag till tandläkaren och laga hål och sen åker jag och underbara Rebecka till Umeå för vi ska springa vårruset imorn kväll. 
 
Jag känner att mitt liv är helt underbart just nu! :)
 
Nej nu får ni ha det så bra! :)
 
- Over and Out -

Kommentera inlägget här :