Tandläkarens dom!

Ja imorse så var ju jag hos tandläkaren. Har ju inte varit där sedan jag var 18 eller 19 år och hon undersökte och jag fick min dom.
 
4 hål som behöver lagas!
4 visdomständer måste dras ut. Hon såg att mina fyra visdomständer är skadade ända ner till nerverna och att jag var väldigt svullen och inflammerad vid vänstra nedre visdomstanden.
 
Jag fick en tid nästa tisdag klockan 8.30 för att påbörja utdragningen. Hon sade att vi skulle ta en i taget och då man kan få ont och lite problem i upp till två veckor efter en utdragning.
 
Jag ska få kostnadsförslaget på posten hemskickat till mig. :)
 
Känns så skönt att få tänderna fixade nu då jag verkligen har väldigt ont och är besvärad av visdomständerna!
 
Nej nu är de middags dags!
 
- Over and Out -

Kommentera inlägget här :