Jå kom icke på någon bra rubrik idag ^^

Skepp Ohoj

Ja Lily sov väl ca 1 timme knappt i sängen sin igår innan hon grinade och vaknade sen fick hon sova inne hos oss. Men jag skall icke ge upp! :)

På praktiken går de bra tycker jag, sen har jag ju jobbat med de här i somras och jag trivs jätte bra på avdelningen.
En i personalen frågade om jag stod med på listan över Myrtengårdens vikarier men det gjorde jag inte och hon tyckte jag skulle prata med enhetschefen och säga att jag kan jobba kvällar och helger och de ska jag absolut göra. Jag trivs och hon sa att jag kan ju arbetet :-) 

Sen kan jag ju inte vänta på att resurserna ska ringa och fråga om jag kan jobba och inte arbeta alls när jag har möjlighet heller. (Om ingen ringer menar jag)

Jå men de va en liten uppdatering från mig :3


Nej nu ska jag in i duschen. Ha de gott ikväll!

- Over and Out -

Kommentarer :

#1: Anonym

Den tiden är som jobbigast. Och det jobbiga är att man får som ej vika sig. Och då man väl fått barnet att sova sj, får man inte fuska senare för då är det totalt kört igen 😛. Jobbigaste är kampen innom sig sj, för man vill ju nästan ha dom små nära hela tiden. 😢

skriven

Kommentera inlägget här :