Trött ^^

God morgon ^^
 
Jag vaknade för ett tag sedan, men Jannike sover än. Så jag startade tv.n och sitter här vid min dator ^^
 
Jag bara vaknade upp. Kunde inte sova längre där vid nio när jag vaknade. :P
 
Jag vaknar upp ännu en gång med förkylningssymtom och det är sååååååå frustrerande :/ Det är inte ju inte direkt roligt att vakna upp och ha ont i halsen och känna lite i bihålorna heller för den delen. Men jag känner lite som så att det bara är att gilla läget faktiskt..
 
Tror att jag kan ha fått något i ögat, det känns lite som en ögoninflammation och ögat är irriterat, det skaver och vaknade imorse med gult "var" i ögat. :/ Jag ska förbi apoteket idag är tanken så kan jag ju höra med dem. Sen så har ju ögat runnit i säkert 1,5 vecka där omkring och har fått torr eksem under ögat också. Riktigt störande -_-
 
Det är den 6.e februari idag också och Henrik fyller år. Grattis på födelsedagen <3

Kommentera inlägget här :